Project Description

Native PR & marketing

Kampaň „Den blbec“ pro Českou asociaci pojišťoven.

Kreativní řešení – copywriting a grafické návrhy tiskové a online inzerce.

kategorie
kreativita / grafika / copywriting

Ukázky práce

KREATIVITA – COPYWRITING & GRAFIKA | PRODUKCE | REKLAMA

Load More Posts

reference – komentáře:

S Petrem jsme si vyzkoušeli spolupráci na kampani Den blbec pro Českou asociaci pojišťoven. Byla to tedy jízda! Jak už to v PR bývá – času málo, práce moc. Ukázalo se, jak moudré bylo pro téma pojištění odpovědnosti, použít název kampaně Den blbec – velmi dobře nám fungoval u kreativní části kampaně, za kterou stál z větší části Petr, tak u media relations. Výsledky byly výborné.

Jana Čechová, Account Director Native PR, Native PR & marketing

NAPADÁ VÁS, V ČEM BYCHOM SI MOHLI ROZUMĚT?
NEBO NĚČEMU NEROZUMÍTE?

ZAVOLEJTE. NAPIŠTE.
UVIDÍTE, ŽE SPOLEČNĚ TO NAJDEME.

Jasně, že můžete mít dojem, že je všechno v pořádku. To je skvělé. Pokud nemáte sníženou rozlišovací schopnost, samozřejmě.
Nebo si říkáte, že by to mohlo být lepší, ale nevíte přesně co a hlavně jak na to. Nebo vám radí kamarádi, ať už u piva, nebo ve fitku, žena nebo sekretářka …
Nebo jen takový ten pocit někde mimo rozum, no znáte to. Zavolejte nebo napište. Třeba zjistíte, že podobné pocity nemáte sami a taky, že se s tím něco dá dělat.
Jasně, pořád se bavíme o textech, grafice, webech, billboardových kampaních nebo i pitomých reklamních propiskách, ze kterých nevystřelují pérka, či obyčejných vizitkách, které ovšem nejsou z kopírkárny odnaproti.
Život je krásný. Tak ať to je víc vidět.

Kontaktujte mě